Voor Wiersma Yachting ontwikkelde Customedia de merkidentiteit voor De Nieuwe Sloep. De Nieuwe Sloep is een elektrische sloep die tevens volgens het ambacht van de botenbouw is gebouwd. De Nieuwe Sloep is een aanwinst voor het topsegment sloepen waar vooral door diesel aangedreven sloepen de markt domineren.
Wiersma Yachting heeft duidelijk gekozen voor elektrische sloepen en maakt met De Nieuwe Sloep een statement. In deze tijd zien we in het topsegment auto’s echte innovatie in elektrisch rijden zonder concessies te doen aan de definitie “topklasse”. Ook bij motorfietsen zien we deze innovatie. Wiersma Yachting richt zich op de watersport. Met De Nieuwe Sloep combineert zij ambacht en innovatie. Het resultaat: een prachtige duurzame elektrische sloep die gezien mag worden.
Customedia verzorgde verder, aan de hand van het marketingcommunicatieplan, een interactieve brochure, website, film en fotografie. Meer informatie over deze elektrische sloep: www.denieuwesloep.nl.